feliciamoas.blogg.se

Café Göteborg

Publicerad 2015-02-02 20:20:00 i Allmänt,

Hej! Lyckades vakna upp med värsta inspolockarna imorse, fattar dock inte hur haha! Har haft en helt vanlig skoldag annars. Gick för första gången på typ ett år bra på musiken, kände iaf att jag fattade lite vad jag höll på med? Efter skolan så åkte jag hem med mamma och sedan for jag och Tilda och fikade på Göteborgs medans Max var och tränade. Imorgon blir det ingen skola för mig, eller iaf ingen vanlig skola för jag och Ella ska på praso på draggens barn och fritidsprogram. Kanske inte direkt är något jag funderar på men Ella ville inte gå själv och det verkar dessutom som ett kul program att kolla in! Hoppas ni haft en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela