feliciamoas.blogg.se

Min gamla blogg

Publicerad 2015-01-28 19:01:00 i Allmänt,

Hej! Idag for pappa till Thailand igen (han var där i december också) han ska vara där i 3 veckor så hoppas han får det skönt, är dock lite grinig över att han inte tog med mig denna gång heller haha!
 
Har haft en ganska tråkig dag i skolan, som vanligt alltså. Men på spanskan så satt jag och Inez och kollade igenom en av mina första bloggar. Det var ingen trevlig syn kan jag säga. Det var ungefär som när man kollar igenom istagram och råkar stöta på en gammal bild på sig själv och man ställer sig 736783 frågor sammtidigt: Såg jag verkligen ut sådär? Varför tog jag den här bilden? Ville jag ens lägga upp den här bilden? Varför stoppade ingen mig från detta? Kunde jag gjort något för att stoppa detta? Hahah nämen allvarligt talat, ibland så undrar jag faktiskt om jag verkligen hade alla bitar på plats för fyra år sedan:'D Men kul var det!
 
Nu ska jag sätta mig med lite no eftersom att vi tydligen har prov nästa vecka. Bra jobbat Felicia, du som inte ens läst en ända sida! Hoppas ni haft en bra dag, puss!
 

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2015-01-28 21:03:21

Hahah gjorde typ min dag :))

Svar: ahhahah min med!
Felicia Gustavsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela