feliciamoas.blogg.se

Sämsta dagen

Publicerad 2015-05-06 20:49:00 i Allmänt,

Hej! Började dagen med nationella prov i matte vilket gick åt helvete! Flera tal som jag inte förstod och jag hann dessutom inte klart med hela C:delen. Jag som hade tänkt höja tillbaka mitt betyg till ett A igen, det kan jag ju glömma efter idag! Hoppas bara att det går bättre på D:delen som vi har på Fredag. Efter matten hade vi hål i ca 2h, det slutade med att jag, Elin, Wilma och Isak gick en promenad och hittade en jätte mysig katt haha! På so:n fick jag veta att jag förmodligen kommer sänka mitt betyg i historia till B så det kändes ju också rätt surt. Efter so:n hade jag spanska nationella, hörförståelse som också gick dåligt. Så alltså har denna dag mer eller mindre bara varit sämst. Just nu sitter jag i skype med Victor och Noah och lär mig om basket så det känns iaf någolunda bättre. Ikväll struntar jag nog i pluggandet och kollar på Ex on the beach istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela