feliciamoas.blogg.se

Valborg

Publicerad 2015-05-01 19:01:00 i Allmänt,

Igår var det ju alltså Valborg! Böjade dagen på värsta sätt med nationella prov i Matte. Dagen fortsatte med nationella i Engelska, Spanska och No. Jag hade alltså nationella under alla gårdagens lektioner! Är det ens lagligt? Men så går det då man är sjuk, antar jag. Efter skolan tog jag bussen hem och bytte kläder, laddade telefonen osv. Sen åkte jag, mamma och Max in till stan igen för att äta Valborgsmiddag hos mina kusiner. Efter middagen följde Albin och Samuel mig och mötte Victor och Elliot, sen åkte vi in till stan ett tag och sedan tog vi buss till Nolia där vi stannade ett tag och frös. Gick från Nolia till Westman där vi stannade tills det vardags för mig att dra. Elliot skjutsade hem mig till Albin och vi gick upp och våldgästade när han och Alex låg och sov haha! Stannade hos Albin i kanske en halvtimme och sedan drog jag, mamma och Max till Mariehem där vi sov. Klockan 9 på morgonen for vi hem till Albin och väckte han ännu en gång, fast denna gång med tårta och presenter haha! (Grattis bästa kusin ♥) Efter de att vi firat honom så for vi hem. Och jag som sovit kanske 5 h inatt gick och la mig igen, och vaknade alltså nyss! Nu ska jag sätta mig och se Ex on the beach. Hoppas ni haft en bra valborg och första maj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela