feliciamoas.blogg.se

Alla hjärtansdag

Publicerad 2015-02-15 15:41:00 i Allmänt,

Hej! Igår var det ju som sagt alla hjärtans dag och det firades på bästa sätt med badtunna och massa godis! Jag, Ella och Wilma köpte presenter till varandra och hade det mysigt, såg på trassel, röstade på Samir och Viktor i melodifestivalen och skrattade i massor! Lyckad helg med andra ord! Idag blir det nog bara att ta det lugnt och kolla serier. Har som helt gett upp på dehär med pluggandet, för dom som känner mig så vet dom att jag haft väääääärldens nördperiod in princip under hela 8an och nu i 9an när betygen är som viktigast så har jag helt gått tillbaka till mitt vanliga slappa, sova, kolla serier mönster haha! Aja hoppas jag får tillbaka min "studielust" innan nationella proven, det kommer nämligen behövas! Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag och att ni firade den med folk ni tycker om. Här är lite bilder från igår.
 
 
 
 
Ludor^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela