feliciamoas.blogg.se

Dagen

Publicerad 2015-06-07 23:22:54 i Allmänt,

Hej! Vaknade vid 10:30 imorse och for till stan med mamma och Tilda. Hjälpte Tilda att hitta lite avslutningskläder och själv fixade jag lite smycket inför balen. Då vi var färdiga på stan åt vi på megazone och sedan skjutssade mamma mig till Hanna, där jag fick mina naglar fixade, har därför jätte svårt att hitta av rätt tangenter då jag skriver haha! Då mina naglar var snygga och klara så gick jag till Ica där jag egentligen skulle möta mamma, men jag mötte Elliot istället haha! Trevligt att träffa my brother även fast det bara var en dag sedan sist. Efter det så drog vi till matboa där jag köpte lite gott till klassdagen som vi tydligen har imorgon. Har dessutom sovmorgon till 9 så det blir jävligt skönt! Just nu sitter jag iaf och ser breaking bad (har gjort det ända sedan jag kom hem) och väntar på att pappa ska baka pizza till mig. 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2015-06-08 15:48:46

Märkte att du är ny här!Verkligen super snygg blogg! Lycka till!

Svar: Tack! :)
Felicia Gustavsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela