feliciamoas.blogg.se

Tältning

Publicerad 2015-06-07 01:59:45 i Allmänt,

Hej igår kom jag till skolan vid 1, men vi slapp sista lektionen så jag hann inte vara med på något. Efter skolan drog jag, Albin, Wilma och Elin hem till Lukas, där vi mötte han, Elliot och Hannes. Vi chillade där ett tag och sedan drog vi in till stan och lämnade Lukas sitt jobb. Efter det så drog jag, Wilma och Albin hem till honom och lagade nudlar. Sen for Wilma hem och jag tog bussen med Victor till Tavelsjö. Vi åt mat hos hannes och sedan drog vi med Ella till sunlinska där vi mötte resten av klassen. Dom andra hade redan börjat sätta upp tälten så vi fick hjälp. Efter att alla fått upp sina tält satte vi igång med lite grillning och musik, fabian höll tal och kvällen blev riktigt lyckad, men lite lite spårad. Eftersom att vårat tält vart förstört så drog jag och Ella hem vid 5 och käkade socker kaka, hahah oj så kul vi hade! Vaknade vid tre och fick godaste frukosten. Sedan drog vi tillbaka och hämtade tälten. När jag kom hem somnade jag om och vaknade för någon timme sen. Imorgon blir det stan med madre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela