feliciamoas.blogg.se

Torsdag, Fredag, Lördag

Publicerad 2015-06-01 03:22:52 i Allmänt,

Hej har inte bloggat på ett tag nu men tänkte uppdatera er om de senaste dagarna.
 
Torsdag: Hade halvdag så jag slutade klockan 12. Drog till stan och åt lunch med en massa och efter det så gick jag, Wilma, Elliot, David och tjej Lydia runt på stan och sökte ballerina skor. Jätte kul att äntligen få träffa Davids tjej, jätte söt var hon! Efter det så drog jag och Wilma och solade en snabbis och sedan drog hon hem. När Wilma dragit så mötte jag upp Elliot, Lydia och David på studio 88. Efter det så for jag och Elliot iväg på ett litet Ersboda äventyr. Köpte varsin mugg från Myrornas, drog på coop och kirrade ett par adidasbyxor. Efter det så åkte vi tillbaka till stan för jag skulle ta en buss till min andra cheerleading tryout, men då vi kom fram så insåg vi att bussarna inte gick i rätt tid, så Fabian fick skjutsa mig dit itsället. Blev ca 40 min sen men det var kul iaf! Efter det gick jag tbx till stan och fick vänta där ca 30 min helt själv.Tog bussen hem till Victor och träffade Malva och hennes kompis på bussen. När jag kom hem till Victor så tog vi det bara lugnt ett tag och låg och snacka och sedan mötte vi Elin och Elliot på Ica. Hann med lite grillning också innan pappa kom och hämtade mig vid 11.
 
Fredag: Stannade hemma från skolan och tog det lugnt. Drog sedan in till Tavelsjö och hade trevligt med mina girls!
 
Lördag: Drog in till stan på kvällen med Ella och Wilma. Då vi kom in till stan så gick vi till yran och mötte Victor, Moa och Elin på campus, och eftersom varken jag, Ella eller Wilma hade en biljet så försökte jag först planka in men det gick inte så vi bestämde oss för att gå tillbaka till stan. Det blev nattmat på donken och vi mötte även upp Albin som varit borta i Spanien, jätte skönt att se honom igen. Vi tog sedan bussen tillbaka till campus med Albin och Samuel där vi mötte Ellas mamma som sjutsade hem oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela