feliciamoas.blogg.se

Helgen

Publicerad 2015-05-24 12:54:00 i Allmänt,

Hej! Söndag idag. Vaknade nyss och har ätit lite frukost. Idag blir det nog bara att plugga och kanske kolla ett avsnitt av 16 and pregnant (om jag hinner). I fredags gjorde jag No prov. Det gick faktiskt bra, med tanke på att jag inte ens läst hela texten. Efter skolan for jag, Wilma, Elin och Lovisa ned på stan. Köpte lite underkläder och en svart kofta från H&M. Efter ett tag så for Lovisa, då gick jag, Wilma och Elin och åt på Ronjas. Efter middagen så mötte vi upp Lukas, sedan Elliot och Isak och tillsist så kom Victor också haha! När vi lyckats möta alla så drog jag, Lukas och Wilma vidare till Ersboda där vi mötte Lukas kompis. Sen tog vi bussen tillbaka till stan där Lukas köpte middag. Efter det så for vi hem till Elliot och mötte resten +Albin och Robin och sedan vidare till Kärleksudden. Där grillade vi och träffade lite andra. Vi började gå hemmåt ca 1 och sen drog jag och Victor hem till honom en snabbis innan mamma kom och hämtade mig. Händeserik dag med andra ord. Lördagen var dock tvärtemot händelserik. Kollade serier, försökte plugga, tog en promenad, skypade med min brud och kollade slutet på eurovision song contest, weey go Sverige eller nått! (bryr mig inte så mycket). Ungefär så såg min lördag ut och idag blir det som sagt att plugga! Hoppas ni haft en bra helg, puss!

Bilder från Fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela