feliciamoas.blogg.se

Sjuk

Publicerad 2015-04-29 14:18:00 i Allmänt,

Hej! Blev ingen uppdatering igår eftersom jag hade feber och knappt orkade starta datorn. Idag är jag också hemma från skolan. Är ganska stressad men tanke på att jag idag missade både No och Spanska nationella, har massa matte att göra eftersom vi har matte nationella nästan vecka och det är dessutom sista dagen att söka till gymnasiet idag och jag har fortfarande inte en aning om vad jag vill gå. Måste till skolan imorgon för att göra No nationella, annars får jag inte ett betyg. Så idag har jag försökt trycka i mig en massa medicin haha! Har också pluggat lite matte och nu sitter jag med Spanska glosor. Imorgon är det valborg så förhoppningsvis får ni ett lite roligare inlägg då! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela