feliciamoas.blogg.se

Update

Publicerad 2015-04-27 20:22:00 i Allmänt,

Hej!
Nästan 2,5 månader sedan sist, förlåt för det. Orkar inte berätta om allt som hänt sedan sist men tänkte att jag kunde dra en snabb update om vad som hänt den senaste veckan. Måndagen var ganska lugn, satt hos syven i typ 2 h, och försökte få lite klarhet i vad jag ska söka för linje till gymnasiet. På tisdagen efter skolan så fixade jag mina naglar hos Hanna, jätte mysigt att få snacka med henne en stund. Efter det så for jag in till stan, träffade Moa en liten stund innan mamma kom och hämtade upp mig. På Onsdagen skulle Elliot och Wilma fara på öppet hus på Miverva så jag följde med. Innan vi drog dit så stannade vi hos Elliot ett tag med en massa andra och efter det for jag, Wilma, Elliot, Elin, Isak och Culligan in till stan och åt på kebabnekajse. Öppet hus var bra och efteråt bjöd Elliot på dricka så vi var nöjda, haha! Luchade på Westside på torsdagen med Lukas E och Victor och på fredagen åt vi på Frasses. Efter Frasses drog jag, Lukas SÄ och Victor till Grisbacka skolan och hälsade på. Kul med tanke på att jag alltid velat fara dit. Under Fredagen tog jag det också bara lugnt eftersom att jag har utegångsförbud! Kul. Det var väl typ allt som hände under förra veckan. Idag har jag varit på praso på Draggens Teknikprogram. Har fortfarande inte bestämt vilket gymnasium jag ska söka, och omvals perioden är slut på Onsdag. Imorgon blir det nog att stanna hemma från skolan då jag känner mig sjuk, för typ första gången på flera månader. Men nuska jag återgå till Skype med Lukas. Bjuder på dessa bilder från förra veckan. Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela