feliciamoas.blogg.se

Frisören

Publicerad 2015-02-06 16:49:00 i Allmänt,

Hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag kom hem vid 7 igår och hade dessutom ett No prov att plugga inför. Slutade dock upp med att jag satt och kollade igenom gammla bilder ifrån 7an och sedan gick och la mig haha! Igår så gick jag från skolan lite tidigare och for till frisören. Klippte och färgade håret lite ljusare. Vart inte så jätte stor skillnad men jag är nöjd! Har varit så otroligt less på mitt svarta hår så det kändes verkligen hur skönt som helst att få bli brunhårig igen. Köpte också en ny tröja igår på bikbok, kanske lägger upp någon bild på den senare :)
Ser väldigt grönt ut på bilden men i verkligheten är det mer åt de orange-röda hållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela