feliciamoas.blogg.se

PRASO

Publicerad 2015-02-03 18:18:44 i Allmänt,

Hej! Idag var jag och Ella på praso på draggens barn och fritidslinje vilket var super kul! Följde mest med som "moraliskt stöd" men då dagen var slut så var jag minst lika intresserad av de programet som Ella haha. Klassen verkade hur rolig som helst och våra handledare var jätte gulliga! Hade det inte varit för att jag är så onödigt jävla nojig över min framtid hela tiden så hade jag lätt sökt! Känns som att jag vill gå något lite bredare då jag inte har den blekaste aning om vad jag vill jobba som i framtiden. Hoppas iaf Ella fick lite lättare att välja efter idag och att det hjälpte henne! Imorgon är det skola igen och för första gången på 3 år så känns det inte som att jag vill slänga mig ut genom fönstret och dö, utan av någon konstig andledning så känns det faktiskt helt ok (kommer förmodligen ändra mig imorgon men). Nu ska jag iaf ta en dusch och sedan sova så att jag är riktigt pigg imorgon haha. Puss!
Känner ungefär såhär inför alla läxor jag egentligen borde göra idag^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela