feliciamoas.blogg.se

Bowling och födelsedagsfirande

Publicerad 2015-01-31 16:27:45 i Allmänt,

Hej! Igår var en bra dag. Skoldagen gick snabbt och efter skolan så for jag och Wilma och fikade på Göteborgs. Hon hade varit på Praso så jag fick uppdatera henne lite om dagen haha!

 Efter det så mötte vi upp Ella och Isak på stan, då jag och Ella skulle fixa en present till Inez. Efter någon halvtimme på stan så tog jag, Ella, Elina och Alexandra bussen hem till Inez där vi åt middag och pratade om lite allt möjligt. 


Efter middagen så for vi och nattbowlade, vilket var super kul. På kvällen sov jag och Ella hos Inez. Så en lyckade kväll med andra ord! Ikväll ska jag nog sova hos Ella så vi får se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela