feliciamoas.blogg.se

Ny blogg!

Publicerad 2015-01-26 15:16:00 i Allmänt,

Hej! Inte för att chocka någon men jag är tillbaka, med en ny blogg! (igen) Tänker inte be om ursäkt, för det här har liksom blivit min grej nu haha! Jag skaffar en ny blogg, bloggar någon månad, slutar blogga och startar en ny blogg igen. Tänker inte ens lova att jag ska uppdatera si eller så mycket och att jag för alltid kommer stanna på denna blogg för dom löfterna är jag inge vidare på att hålla. Jag hoppas iaf att jag ska gilla den här bloggen och att jag känner för att uppdatera lite då och då, då är jag nöjd. Idag har jag studiedag, så jag har tagit det lugnt, gjort klart min spanska uppgift och kollat serier. Hoppas alla haft en bra dag i skolan;) och att ni fortsätter läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela