feliciamoas.blogg.se

Ovärdt inlägg

Publicerad 2015-06-08 23:41:00 i Allmänt,

Hade mitt livs kanske ovärdaste skoldag idag. Tvingade upp mig själv vid halv 8 eftersom att jag hade sovmorgon till 9. Kom till skolan där vi fick lämna in datorerna och efter det så satt vi bara i klassrummet och planerade någon brännbollsdag. När vi suttit i klassrummet i ca 1 timme så bestämde sig våra lärare för att vi skulle ta en prommenad till kyrkudden och sedan tillbaka igen och efter det skulle vi få sluta. Då vart jag och Wilma less så vi drog till stan och kollade lite kläder. Då Elin, Ella och Elliot slutat så gick vi och åt med dom på megazone och sedan satt vi bara där och chillade ett tag. Jag och Wilma tog 13:20 bussen hem så jag var hemma vid 14:30. Satte mig direkt och sträck kollade fem avsnitt av breaking bad och sedan deckade jag någon timme haha! Nu sitter jag och skypar med Albin och taggar ännu en dag framför breaking bad imorgon och sedan bal på kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela