feliciamoas.blogg.se

Lördag

Publicerad 2015-06-15 02:09:00 i Allmänt,

Åkte med mamma in till stan och åt på Shanghai igår och sedan skjutsade hon mig hem till Lukas där jag mötte han, Ella och Wilma. Efter det gick vi in till stan och bokade bio och sedan på max innan bion började. Vi såg Insidious 3. Den var jätte läskig men jag skrattade mest genom hela filmen, då dem som satt bakom oss satt och gapskrek varje gång någonting läskigt hände. Efter filmen drog vi hem till Lukas igen och stannade där tills Wilma och Ellas buss gick. Sedan gick vi ner till älven och jag som ändå skulle sova i stan sov över hos Lukas istället. Mysig kväll med andra ord. Idag har jag bara sutitt och kollat på OITNB hela dagen och nu sitter jag och skypar med Wilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela