feliciamoas.blogg.se

Skolavslutning

Publicerad 2015-06-10 17:24:00 i Allmänt,

Hej! Blev inget inlägg igår eftersom det belv rätt sent. Kommer iaf ett helt inlägg om balen med massa bilder senare! Idag var det som sagt skolavslutning. Började med sång och tal i aulan och utdelning av biobiljetter hehe, highlight of the year. Efter det så fick vi tårta i klassrummet, eller alla fick tårta förutom jag som fick en smält glass (gotta love nötallergi<3), vi fick också betygen och lärarna snackade lite osv. Efter det så var det klassfotografering, var fett otaggad då jag sovit ca 2,5 h inatt och såg helt förstörd ut. Efter fotograferingen åt jag lunch hos Albin och det slutade med att jag somnade på deras soffa haha! Har iaf vilat ut lite nu så ikväll blir det middag hos Ella med en massa trevligt folk. Och efter det så drar vi nog iväg och firar lite! Så jävla skönt att vara klar med grundskolan. Dock så har detta halvår varit bland de bästa någonsin så de känns lite halvsurt att lämna vissa personer, medans det känns fett jävla befriande att slippa andra... Är dessutom jätte nöjd med mina betyg, 320 i meritpoäng är fan inte dåligt så nu taggar vi sommarloooov!
 
Här var det jag hade på mig under balen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela