feliciamoas.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2015-06-04 23:14:46 i Allmänt,

Hej! Idag orkade jag faktiskt ta mig till skolan, eller orkade och orkade, jag var tvungen... Men nu kan jag iaf stolt säga att jag är klar med grundskolan! Idag sätts betygen vilket betyder att jag inte har någon anledning att dra till skolan imorgon heller haha! Dagen var riktigt dryg. Började med film på matten, slutade med att jag och Elin drog på Ica istället. Vi köpte kycklingsallad och godis och var tillbaka just innan engelskan slutade. Efter det såg vi på barnhemmet på spanskan. Riktigt drygt var det och när filmen äntligen var slut så hade jag bildredovisning. Efter skolan drog jag och Wilma och solade. Betalade för 12 min men någon la i mer pengar i mitt solarium så jag fick 13 extra minuter. Ser på riktigt ut som att jag varit utomlands en vecka haha! Efter solandet gick vi till stan och kollade efter halsband till avslutningsmiddagen/balen. Hittade inget. Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, vet faktiskt inte riktigt vad man ska hitta på nu när vi inte har något att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela