feliciamoas.blogg.se

Cheerleading

Publicerad 2015-05-21 01:23:46 i Allmänt,

Hej klockan är nu 01:15 och jag har just gjort klart so uppgiften från helvetet :-) Tänket slänga in ett snabbt inlägg, om jag inte deckar innan jag hunnit publicera detta haha! Hade sovmorgon till 10:45 idag, så på morgonen drog jag hem till Victor och sov en timme. Efter det hade jag skola som vanligt, gjorde spanksa nationella osv. Efter skolan drog jag hem direkt för att skriva so, men på något sett slutade jag upp på Mc donalds med brorsan, och efter det for jag och Inez och kollade på CFA's uppvisning. Vill så gärna börja i cheerleading, men dom fortsätter att ignorera mina och Wilmas mail:( Jk men hoppas jag kan börja i det till hösten iaf! När jag kom hem från uppvisningen börjadejag med so:n direkt och nu är jag äntligen klar! Ska sova nu, hoppas ni haft en bra dag, Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela