feliciamoas.blogg.se

Jour

Publicerad 2015-05-19 11:10:09 i Allmänt,

Hej! Fick en kik av Wilma imorse om att vi hade jour i uppehållsrummet. Så nu sitter vi här med Elliot och Lukas och lyssnar på fumes. Ska snart gå och redovisa slöjden, då de är sista chansen att redovisa idag. Igår hade vi nästan inga lektioner, så jag, Ludvig och Victor gick hem till Victor och åt lunch. Efter det skjutsade Victor tillbaka mig till skolan där jag var på musiken i ca 15 minuter. Sen drog jag och Elin till stan och åt på Mc donalds. Har hur mycket plugg som helst egentligen så om uppdateringen är låg de kommande dagarna så vet ni varför. Idag tror jag bara att jag och Wilma ska ta det lugnt, sälja lite toasts, plugga och kanske se ett avsnitt av ex on the beach! 
Minerva squad 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela