feliciamoas.blogg.se

Söndag

Publicerad 2015-05-03 20:41:08 i Allmänt,

Hej! Idag har jag inte lyckats hinna med en ända av de saker jag hade tänkt göra idag. Skulle plugga inför matte nationella och skriva på en engelska uppgift. Tror ni jag gjort nått av det? Svar: nej. Istället har jag beställt hem lite kläder bland annat två klänningar, hade tänkt ha en av dem på skolavslutningen. Annars har kollat på svenska Hollywood fruar och 16 and pregnant in princip hela dagen (mina två guilty pleasures heh). For till vindeln med mamma och Tilda och åt min favorit mat och nu ska jag sätta mig och äta lite jordgubbar och försöka räkna lite matte, sen blir det en snabb dusch och efter det sängen. Hoppas ni haft en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela