feliciamoas.blogg.se

Långhelgen

Publicerad 2015-05-16 23:21:00 i Allmänt,

Hej! Länge sedan jag bloggade sist, men denna långhelg har varit riktigt händelserik! Onsdagen var sista skoldagen och efter skolan for jag, Victor, Elin, Wilma, Ella och Elliot och åt på stan, fixade lite grejer och sedan drog vi hem till William där vi firade helgen lite mer, med pizza osv. En riktigt lyckad kväll som som slutade med att vi mötte upp Albin och Lukas som lyckats missa tåget till mormor och morfar. Kom hem vid ett och deckade dirrekt. Dagen efter for jag, Lukas och Albin till Skellefteå där vi spenderat hela helgen fram tills idag då vi åkte hem. Vi gick på skogsutflyckt, storhandlade på björkers och chillade hur mycket som helst! Idag åkte vi iaf hem. Först skjutsade vi hem Lukas och sedan drog jag och Albin hem till honom. Han lagade frukost till oss och sedan degade vi i soffan tills våra föreldrar kom hem. Då de kommit hem beställde vi pizza och kollade lite mer serier. Nu är jag hemma och sitter myser vid skype med Lukas och Wilma. Vill så gärna ha en katt att mysa med just nu, men får helt enkelt nöja mig med dessa två nördar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela